söndag 26 juli 2009

Världens vackraste man

SVT repriserade idag en dokumentär om Marlon Brando. Jag satt klistrad under alla 150 minutrarna. Det finns nog ingen som har präglat min bild av hur en vacker man ska se ut som Marlon Brando (och faktiskt Knallhatten. De är väldigt lika!). De enda som kan ta upp kampen är nog först och främst Gene Kelly, men även Cary Grant och George Clooney. Att han sedan var en gudabenådad skådespelare gör ju inte saken sämre!
För ett par månader sedan råkade jag hitta en bild på den första kille jag var kär i, en klasskompis, vi kan väl kalla honom... Masse. Jag blev väldigt fnissig när jag såg bilden, för på den tiden tänkte jag inte på att han faktiskt är samma typ som Brando och Knallhatten.

1 kommentar:

Anna sa...

En riktig snygging, håller med. Och dessutom mycket mer naturell (och oretuscherad) än dagens snyggingar. Äkta alltså. :)