tisdag 7 juli 2009

Rosin speaks!

Jag har gått och blivit förkyld, och den här gången har förkylningen slagit sig på halsen och stämbanden. Jag hade alla fyra visningarna i söndags och jag började känna mot slutet av dagen att det tog emot att prata.

När jag vaknade igår på morgonen insåg jag att jag inte kunde prata alls. Jag bara kraxade. Inte ett begripligt ord kom ur min mun i stort sett. Så nog var det tur att det var min lediga dag. Annars vet jag inte hur det hade gått med visningarna. Nu behövde jag bara tala om för målarna vad jag ville ha för färg, och växla lite artigheter med David när vi var på bio.

Men idag kan jag prata igen. Jag har fortfarande inte en klingande vacker röst, men om det inte blir allt för många visningar under dagen så ska jag nog klara av det här. Sedan ska jag visserligen träffa Anna, och då kommer det nog att växlas ett eller ett par ord. Fast det är smällar man får ta!

1 kommentar:

Anna sa...

Vi får väl använda teckenspråk om rösten tryter... :) Ses sen snyggo!