onsdag 15 juli 2009

Mer beröm

Ola kom fram till mig med ett kuvert. Jag trodde att det skulle innehålla ett mystiskt foto av mig. Jag hade blivit förvarnad att det skulle ligga ett och vänta på mig, ingen visste när det var taget eller av vem, bara att det låg i pentryt och väntade. När jag kom till slottet kunde jag inte hitta det, så naturligtvis tänkte jag att det var det som Ola kom med. Men icke. Det var istället ett tackbrev från en grupp som jag hade guidat ute på Rosendal. De var så tacksamma att de skickade en present tillsammans med brevet. Jag blir lika glad varje gång folk visar sin uppskattning. Det betyder ju att jag gör ett bra jobb åtminstone emellanåt!

3 kommentarer:

Kristina sa...

det var stefan som lämnade ett kort på dig i valvet. kolla om det ligger kvar där.

Anna sa...

Jag önskade att du hade guidat på Tullgarn idag, där hade vi behövt en kunnig och karismatisk guide som du...

Skånska Mads sa...

Men har du hittat fotot då? det låter spännande! nakenbilder? Mycket möjligt...