måndag 6 juli 2009

Mystisk främling?


Nu när jag höll på att möblera om kom jag att tänka på den här filuren. Honom har jag haft med mig nästan så länge jag kan minnas. Jag fick honom i present av mamma när hon hade varit i England på hundutställning. Niclas fick en hund i samma serie. Tiden har farit relativt väl fram med honom, det är bara ett öga som har försvunnit. Men vem är det?! Vad heter han?
Jag minns att han var med i nåt jullovsmorgonprogram med Beppe Wolgers (nej, inte sagostunden. Det här var en helt annan serie). Jag satt som klistrad varje morgon, bortsett från nä Beppe visade Scooby-Doo. Då satt jag gömd bakom soffan istället, för nåt läskigare program än Scooby-Doo har väl aldrig visats!
Är det nån som kommer ihåg honom?

1 kommentar:

Anna sa...

Merchandise à la 70-tal alltså. Nä inget minne alls av honom! Men det måste väl vara för att jag är så UNG dårå...? (Eller för att jag är dement, kanske mer troligt.)

Hurra kompis, imorgon ses vi! :D