lördag 18 juli 2009

Ledig dag

Vaknade ruskigt tidigt, redan strax efter åtta. Lite synd när man är ledig. Jag låg kvar och halvslumrade en timme till innan det var dags att gå upp. Först ett par avsnitt av My name is Earl innan frukost och så iväg mot badplatsen. Vattnet var helt underbart! Precis lagom varmt. Men en ilsken ettermyra passade på att bita mig i baken. Säga vad man vill, men myran hade god smak i alla fall!

En tur ut till Ulriksdals slott och hälsa på Hagbergskan hann jag med också. Tanken var att jag skulle åka dit och plugga slott, men det var för vackert väder för att jag skulle vilja gå in.

Matinköp på Fridhemsplan och strax efter att jag kom in började regnet falla. Nu är det dags för korv Stroganoff och Rufus på teve.

Jag är ganska nöjd med dagen.

Inga kommentarer: