fredag 10 april 2009

Officiell kortbyxpremiär


Jag har visserligen skrotat omkring hemma i lägenheten i kortbyxor, men idag sitter jag på verandan (NYA verandan, det är tydligen viktigt det där...) och njuter av värmen och läser. Fast jag har inte varit helt inaktiv. Jag har rökt de sista korvarna, gjort citronsill och bakat maränger. Sedan har jag ställt fram utemöblerna och rensat fågelholken. F'resten, här är ett bra tips för att komma ihåg var utemöblerna ska stå: vid sommartid ställer man FRAM klockan och vid vintertid ställer man TILLBAKS klockan. Kommer man ihåg det vet man var man hittar utemöblerna.

2 kommentarer:

Anonym sa...

oj vad aktiv du var där nere. själv sov och solade och åt jag bara. och rafsade ihop en brasa. fast freared på sydsidan vann i bras-storleks-kampen i år igen, bastards.

Knallhatten sa...

Hade du bara försökt vara lika aktiv som jag hade ni kanske fått ihop en ordentlig brasa!