tisdag 7 april 2009

Madonna DiCaprio?

När man kollar upp min blogg på Bloggtoppen får man tips på lite andra bloggar "Om du gillar denna blogg kanske du även gillar...", och ett alternativ som dyker upp är Mats Strandbergs blogg. Det är lite hedrande. Han är en väldigt duktig skribent, och jag omnämns gärna på samma sida som han.

Han är precis nyutkommen med en samling med sina QX-krönikor, och den kan nog vara kul att kolla upp. Om inte så bara för att se om de fortfarande håller så här några år senare. Hans krönikor var ju en av de främsta anledningarna att läsa QXpå den tiden, anser jag.

En liten detalj bara, omslaget ska vara en hommage till Madonnas True Blue, vilket jag ser nu när jag vet det. Men är det bara jag som istället associerade till ett annat populärkulturellt inslag?

Inga kommentarer: