fredag 9 oktober 2009

Slut på martyrpoängen

Jag har aldrig vunnit nånting. Ständig otur är min lott. Eller snarare, så har det varit. Men nu känns det lite som att jag inte kan använda mig av det längre. På sistone har jag vunnit en hel del tävlingar. Det började med Ben och så har det fortsatt av bara farten. Idag var jag och hämtade ut min vinst i Fantomens omröstning för bästa omslag 2008. Det var så länge sen den tävlingen var att jag helt hade glömt den, vilket man också bad om ursäkt för. Vinsten var en t-shirt med det vinnande omslaget på. Jag måste säga att jag valde rätt!

Nu är väl inte Fantomens tävlingar de svåraste att vinna i. Det brukar inte vara mer än ett par, trehundra personer som är med i dem. Men i alla fall.

Hur ska jag nu få martyrpoäng då? Jag får väl köra på "tur i spel, otur i..."

1 kommentar:

Ola sa...

ÅH, vad jag blir avundsjuk! Så jag döööör! :) Jag älskar Fantomen och han älskar mig. Diana är bara, bara på låtsas! Hur kommer det sig att denne pyjamasklädde män inte dragit till sig fler gayfans? Och TÄNK bara på Billy Zane i filmen....flämt...

GRATTIS Jonas!!! Jag tror du har både tur i spel och i .... (tur att du inte träffade nån dumskalle som gjorde ner sig och knarkade sönder ditt hem. Tur att du slapp flytta till Lithauen, bara för att få vara med honom. :)