söndag 25 oktober 2009

Kungliga vänner

När jag låg och var så där dödligt sjuk roade jag mig med att photoshoppa in mina vänner och kollegor på porträtt av diverse kungligheter. En del bilder blev riktigt roliga. Här är några av dem.
Fru Ann som Maria Teresia av Österrike

Eva Kristina som dennas dotter Maria Kristina
(eller var det tvärtom?)

David som Gustav III

Stelios som dennes favorit Armfelt

Agnes som Prinsessan Eugenie

Timo som Adam Otto Wilhelm von Bistram

Petter som Malcolm Sinclair

och Johan är självskriven som Napoleon!

3 kommentarer:

Fru Ann sa...

Genädige Herr RosLin, Ich danke Ihnen vom Herz...Vilket MÄNNageri! I must be sitting on the sunny side of the wall... MT, Kaiserin von Ö

Anonym sa...

ALLTSÅ JAG DÖR!!! SÅ FUNNY!!!

Kruuse sa...

Kul idé. Vet att detta är i minst sagt senaste laget då detta inlägg var skrivet för 7,5 år sedan. Men jag undrar var porträttet med Malcolm Sinclair finns och om du mot förmodan råkar ha kvar fotot på tavlan.