måndag 31 januari 2011

Oh what a beautiful day!

En ofantligt social dag idag. Först lunch på Hovstallet med alla körkollegorna och diverse kuskar. Smörrebröd och sång i salig kombination. Sedan promenad med Hagbergskan och Maggan via Filippa K (jag hittade ett par saker som jag behöver och som var på rea - synd bara att jag inte har nån ekonomi alls den här månaden) till Sturekatten för fika. Årets första semla för min del.

Där skildes våra vägar och jag promenerade upp till Sergel och använde min sista biocheck och myste i en biosalong i ett par timmer (recension kommer). På väg ut ringer Petter och undrar om jag kan komma och hjälpa till att bära ner resterna av hans gamla kök till släpvagnen som ska köra till återvinningen. Klart man ställer upp.

Nu ska jag bara gnö ner mig i soffan och mysa tillsammans med Tyra och de andra topmodellerna.

Inga kommentarer: