fredag 13 november 2009

Kalla mig Camille

Min förkylning visar inga tecken på att avta. Tvärtom hostar jag mer och mer. Inatt väckte jag mig själv två gånger med mina hostningar. Det är nästan så att jag börjar känna mig som Kameliadamen, som jag hostar. Tyvärr är inte mina hostningar lika musikaliska som hennes, så jag får väl avstå från kören på söndag och försöka hålla mun istället. Det kommer inte att bli lätt, men jag ska göra mitt bästa.

Under tiden kan jag ju njuta av den här leranimationen med ett stycke ur La Traviata istället. Den är från en fransk film som heter L'Opéra imaginaire. Mycket nöje!

2 kommentarer:

Anna sa...

Stackare, har du åkt på grisen? Krya på dig! Kramsla.

Primula sa...

Tragedi förkyld igen!! Ta vara på dig, du vet varm om fötter och händer. glöm inte kofta!!!!
Vilken fantastisk leranimation. Kul att läsa din blogg man får både det ena och det andra sig till livs.