måndag 23 november 2009

Fast igen!


Sims 2 är världens roligaste spel! Så roligt att jag inte har kunnat göra så mycket annat. I slutet av sommaren bestämde jag mig för att ta en paus från spelandet, och det har lyckats relativt väl. Visst, jag har kollat på ikonen på skrivbordet och funderat på att spela lite men jag har hela tiden lyckats avstå.

Idag sms:ade Agnes och frågade om hon fick komma och "simma" med sin sim-familj. Självklart fick hon det, och jag satt bredvid och tittade på när hon gjorde det. Sedan var jag fast! Jag kunde knappt vänta tills Agnes gick hem så att jag fick simma lite med mina familjer. Och nu har jag suttit här alldeles för länge och lekt med mitt digitala dockskåp, och det känns som att jag inte kan sluta riktigt än. Jag måste visserligen gå och lägga mig, men i morgon måste jag nog ladda nästa familj och "simma" med dem också...

Inga kommentarer: