torsdag 14 januari 2010

Umgås med Anna? Ja! Gå på teater? Ja!

Jag fick mail från Anna idag där hon frågade om jag vill gå på teater med henne på måndag. Som om något i hela världen skulle kunna få mig att säga nej till att umgås med bästaste Anna! Bara om jag blir kidnappad av rymdvarelser och bortförd från jorden skulle jag avstå! Jag skulle till och med kunna se en fars med Pernilla Wahlgren, bara för att få umgås med henne (Anna alltså, inte Pernilla). Till och med Trio till tidens ände skulle jag kunna gå och se igen. Fast då MÅSTE hon lova att vi går och tar en enorm öl efteråt!

1 kommentar:

Anna sa...

Hurra vad kul vi ska ha!!! :D :D Fast jag är ändå glad att det inte är Trio till tidens ände vi ska se. Huva, vilket skit. Vore det det kunde vi skippa teatern och gå direkt på ölen tycker jag. Håller tummarna för att måndagens show ska bli minnesvärd på ett helt annat sätt...