söndag 17 januari 2010

Gammal man gör så gott han kan!

Äntligen är Petter äldre än vad jag var när vi lärde känna varann. Rent tekniskt skedde det redan förra året, eftersom jag ännu inte hade fyllt 29. Men nu är han 30, och kan inte komma med några tekniska invändningar.

Det hela firades med fest hos broder med familj. Mat, tal, trevligt umgänge och en massa presenter. Till halv tre höll vi på innan det var dags att kravla sig hemåt.

Tyvärr kunde jag inte ge honom presenten jag hade tänkt mig. Min ekonomi den här månaden tillåter inte sånt. Men den kommer, även om den känns lite futtig i jämförelse med playstation-konsolen som några andra gav honom...

Och eftersom jag tycker att allt egentligen ska handla om mig, så vill jag bara påpeka att jag fick väldigt många komplimanger för mitt skägg.