tisdag 16 juni 2009

Jobbig dag

Det blev inte så mycket bloggat igår. Jag var ju tillbaka på jobbet efter min förkylning (fortfarande inte frisk, men jag kan sitta och sälja biljetter i alla fall...). Efter det flängde jag runt på stan, först köpte jag en ny kofta, sedan en ny burk att lägga in sill i, så hämtade jag tågbiljetter innan jag for upp till Fridhemsplan för att handla sill. Jag var trött när jag kom hem, la mig i soffan större delen av kvällen. Och så avslutade jag det hela med att roa mig med att förvandla Agnes till nya drottningar/prinsessor. Hon har åsikter om att hon inte vill se ut som Lovisa, för hon har så ful frisyr. Så då gjorde jag om henne till diverse andra svenska kungligheter. Ett andra och sista exempel får ni här, Lovisas och Karl XV:s dotter Lovisa, sedemera dronning Louise av Danmark.

Inga kommentarer: