fredag 5 juni 2009

Bannade H&M!


Eftersom det inte blev nån bio för mig tänkte jag att jag skulle gå och köpa mig ett par linnebyxor inför de varma (?) sommardagarna. Att jag aldrig lär mig att H&M inte har byxor i min storlek. Hos dem kan man tydligen inte vara lång. Kort och tjock funkar, men inte lång med samma midjemått. Jag kan nästan aldrig köpa byxor hos H&M av den anledningen, och därför blev det inga linnebyxor idag.

Sedan provade jag ett par byxor ur Matthew Williamson-kollektionen. Där var benen tillräckligt långa, kors i taket. Men byxorna är ganska tajta, och jag vet inte om jag tycker att jag passar i åtsittande byxor när jag har ganska bred överkropp. Det blir lite kycklingben då. Eller vad tycker ni?

3 kommentarer:

Gealach sa...

Jag tycker att det ser bra ut! :-)

Anna sa...

Skitsnyggt! Känns de sköna så köp dem!

Being Bernie sa...

Jag tycker nog oxå att du ska slå till. Snygg combo med skjortan till.