tisdag 26 maj 2009

Superguide to the rescue!


Jag satt och skämtade med några kollegor idag om att jag skulle ha huvudrollen i en ny teveserie, typ Supernanny, fast istället för att ta hand om krisande familjer skulle jag åka runt och ta hand om krisande visningar. Självklart skulle programmet då heta Superguide.

Ett par timmar senare fick Superguide göra sin första utryckning. Jag slängde mig på Ben och susade ut till Rosendal för att ta hand om en av visningarna där. Det var jättekul. Jag har ju inte visat där sedan förra sommaren, så det var ett välkommet besök. Jag hade tid att repetera lite namn, men själva visningen ramlade på plats under tiden som jag pratade, även om det var några saker som jag glömde att ta upp. Nåja, det blir nog bättre i morgon när jag har inte mindre än TVÅ visningar där ute. Rosendal är ett riktigt litet favoritslott (med betoning på litet).

Inga kommentarer: