fredag 15 maj 2009

Mitt sommarlov...


Första dagen på sommarsäsongen, och den tillbringade jag med Hanna i Riddarholmskyrkan. Självklart är det vi som ska öppna där för säsongen! Där trivs vi, även om en del har åsikter om värmen. 13,5º varmt. Till och med så att jag började frysa om händerna efter min visning. Hanna började frysa efter fem minuter.

Det var riktigt drag så här första dagen. Folk verkar ha gått hela vintern och väntat på att vi ska öppna. Vi hade en hel del att göra. Den svenska visningen var relativt stor, ca 15 personer var med.

Och dagens skryt: två par som oberoende av varandra frågade om det var jag som skulle ha visningen, för de hade varit med på mina visningar på slottet och ville höra mig i kyrkan också. Tyvärr för det tyska paret hade jag bara den svenska visningen.

Inga kommentarer: