måndag 15 november 2010

Världens fulaste ord!

Det absolut fulaste ordet jag vet måste vara rövfitta! Två vulgära ord (som jag var för sig inte har några problem med - röv, röv, röv, fitta, fitta, fitta), men sammanslagna blir det så fruktansvärt osmakligt!

Att nån har kommit på ordet är illa nog, men att folk är villiga att använda ordet om sig själva är totalt obegripligt. "Knulla min rövfitta", liksom. Killar har ingen fitta, vare sig i röven eller nån annanstans!

Igår satt jag på ett av våra större communities, riktat till "män som gillar män". Där började jag tjatta med en kille som hade en trevlig presentation på sin profil. Jag var väl inte helt övertygad om att det skulle bli två, men ett samtal kan man ju alltid unna sig. Efter ett tag så berättar han lite flörtigt så där, att han har en sida till när han vill ragga. Självklart blir jag nyfiken på vad han heter där och får då veta att han heter "Villig rövfitta". Ridå!

Jag tappade totalt intresset (och respekten) för honom. "Villig rövfitta" är en profil som jag aktivt har valt att inte gå in på, just på grund av namnet. Nu gjorde jag det i alla fall, och inte nog med att namnet är totalt avtändande, han poserade i damunderkläder och särade på skinkorna för att man skulle kunna se in i hans, ja just det!

Nä, lite stil kultur och finess vill jag nog ha, även om det bara gäller ett booty call!

Inga kommentarer: