onsdag 23 december 2009

Julstress försvinn, mig rår du inte på!

Dan före dan, och alla förberedelser är klara. De blev till och med klara igår, så jag tillbringade kvällen med att spela Sims.

Leverpastejen är bakad. Check

Korven är stoppad. Check

Sillen är inlagd. Check

Nubben är kryddad. Check

Presenterna är inslagna. Check

Och brödet är bakat. Check och dubbelcheck

Inte var jag särskilt stressad innan heller. Julandet fick ta den tid det tog. Nu är det bara att invänta tomtens ankomst.

3 kommentarer:

Marita sa...

Du vet att jag gillar dina bröön :)

Knallhatten sa...

De är stora och varma och härliga att ta i mun!

Anna sa...

Jag tror svaret på din obefintliga julstress ligger under granen. Du har varit smart nog att begränsa julklappsinköpen. Det är julklappshandlandet som puttar folk över kanten, så även mig vissa år...