fredag 18 december 2009

Hej, mitt vinterland!

Sånt här väder som vi hade idag älskar jag! Snö och kyla, härligt! Jag började ana hur det låg till när jag inte såg huset mittemot genom fönstret.

Det blev en mysig promenad till slottet idag. Jag såg inte många meter framför mig.

Välkända Stockholmssilhuetter i nytt ljus. Ni ser väl Storkyrkans torn?

Till slut kom jag fram till slottet. Det är mig man anar genom snön.


En mysig bild från borggården, under de få minuter det inte snöade idag. Fast jag betvivlar att soldaterna tycker att det är så mysigt...

Efter jobbet var jag tvungen att få i mig nåt varmt, och då passade det bra att Andreas var villig att gå och fika med mig. Jag fick en riktigt julig bild på honom från Västerlånggatan.

1 kommentar:

Primula sa...

Mysigt å härligt är det....men du måste ha riktig mössa på dig. Själv har jag köpt en riktigt ruggig i kanna från KASK som är neonfärgad....tuff min