onsdag 5 augusti 2009

Nej, Madonna, jag kommer inte!

Jag fick inte tag i nån biljett den här gången heller. Klockan tolv släpptes fler biljetter till Madonnas konserter i Göteborg i helgen. Jag satt uppkopplad och försökte få en biljett i samma stund som de släpptes. Det tog en stund innan datorn ville reagera, och vid det laget fanns det inga bra biljetter kvar.

Jag vet inte om de bara släppte fler dåliga biljetter, eller om alla andra försvann i ett nafs. Men jag är inte villig att betala 650 spänn för en plats långt bort och med skymd sikt. Till det kommer ju resan ner och eventuellt boende där, och även om jag nästan skulle kunna gå i döden för henne, så drar jag gränsen här.

Jag får stanna hemma och lyssna på hennes nya singel istället. Och till alla vänner som har biljetter och ska åka ner vill jag bara säga en sak: jag hatar er och era släkten i all framtid. Men jag var på konserten -90, och det var inte ni!

5 kommentarer:

Anna sa...

Jooodå jag var där! :D

Knallhatten sa...

Ja, det minns jag med glädje! Men du ska inte heller ner den här gången. Eller...?

Anna sa...

Tänk vilket SVEK om jag nu skrev att jag skulle det. Men nej, riktigt så grym är jag inte. Och om jag skulle det skulle du det med om du hajar. Skulle inte vilja åka på Madonna utan dig. Särskilt inte i Göteborg. Särskilt utan skärp. :D

Men du, jag såg nyss på Joanna Hagströms blogg (www.livsvinst.se) att hon säljer några biljetter till Madonna, ståplats. För inköpspris. Man kan maila henne på: joanna@livsvinst.se.

pussla!

Anna sa...

Shit, nu är det rea på Joannas biljetter, hon tar 600 kr/st. Tipselitipsar lite. Önskar dig att få åka! Kram!

Knallhatten sa...

Tack för tipset, men hennes biljetter är till söndagen och det gör det svårare för mig. Jag måste åka hem direkt efter, eftersom jag jobbar på måndagen. Och det är svårt med nattrafiken mellan Göteborg och Stockholm, förvånansvärt nog.