onsdag 4 juli 2012

Godaste potatissalladen

Jag hade lite potatis över och hittade ett recept på potatissallad i Allt om mat där potatisen samsades med avocado. Det lät så spännande att jag var tvungen att prova - och vilken fantastisk potatissallad det var! Jag vet att man inte ska berömma sig själv, men det var nog banne mig den godaste potatissallad jag ätit. Jag har redan gjort den ett par gånger, och tillsammans med Welsh dragon-korv från Taylors and Jones är det helt oslagbart! Det enda som fattas vore väl en god öl - oj, vad hittade jag i kylen!

8 kommentarer:

Sara sa...

Exakt vad jag behövde just i exakt detta nu, tack!!

Sofia sa...

Tack, jag skall pröva:)

Helena sa...

Potatis är ju nästan det godaste som finns, tycker jag. I alla former.

Knallhatten sa...

Potatis är fantastiskt gott, men det går ändå att förbättra.

Helena sa...

En knöl med många talanger.

Knallhatten sa...

Tack! Eller jaha, du menade potatisen...

Hanna sa...

Korv från Taylors and Jones är alltid en vinnare

Fru Ann sa...

DEN salladen skall strax avsmakas! Mums filibabba verkar den smaka...