onsdag 9 september 2009

Fantomvinst

Jag har aldrig haft nån tur i spel. Aldrig nånsin! Det är knappt så att jag har lyckats vinna nånting på de där vinst-varje-gång-lotterna.

Nu tror jag inte att jag kan säga det längre. Förra året vann jag ju flera tävlingar, böcker, teaterbiljetter, filmbiljetter och så Ben så klart. Jag har ännu inte vunnit några pengar på Triss eller så där. Men det kommer väl, hoppas jag.

Nu var det dags igen. Igår när jag kom hem från jobbet låg det en tjockt kuvert innanför dörren. Jag undrade lite vad det var, men när jag såg att avsändaren var Egmont tänkte jag att det måste vara nånting från Fantomen, kanske nån omröstning som jag varit med i eller så.

Men se, det var det inte alls. De hade en tävling där man kan vinna fribiljetter till Gamer, med Gerard Butler, och det är precis vad som låg i kuvertet tillsammans med en Gamer-tröja (i medium, och som synes kan jag ha på mig den. Det var inte länge sen jag knappt kom i xl).

Så nu bär det av till bion för att se lite (dålig?) action!

1 kommentar:

Primula sa...

Grattis min vän. Å snygg ser du ut i den också