onsdag 30 september 2009

Besvärjelse!


Jag vill inte bli sjuk! Jag försöker intala mig själv att anledningen till att jag känner mig hängig är för att jag inte sov tillräckligt länge inatt. Ledig dag idag, så jag gick och la mig ganska sent, men nog fan vaknade jag redan innan åtta och kunde inte somna om. Sedan har jag gått runt i en dvala. Jag trodde att jag skulle piggna till på jympan, som jag brukar, men jag hade knappt ork att ta mig igenom passet en gång.

Nu har jag sovit ett par timmar och mår betydligt bättre, fast jag ska ändå gå och lägga mig och jag har tagit en alvedon också. Hoppas jag mår bättre i morgon! Det här är inte rätt tillfälle för mig att bli sjuk. Jag ska på teater på lördag och på söndag är det inspelning av gudstjänst för teve. Jag vill inte bli sjuk!

2 kommentarer:

Primula sa...

Nej inte sjuk inte sjuk. Jag ligger med rejäl förkylning. Men räknar med att jag ska stå på benen på lördag igen. Då ska jag ut kuligheter. Hoppas du också står på benen då.

fru Ann sa...

NEJ inga baciller/virus/whatever nu när vi skall ut på...DÅLIGHTER... höll jag på att skriva men jag menar förstås FRISKIGHETER! GOING GOING GONE med sjukligheter!