lördag 30 juni 2012

En lyckad dag

Idag blev det en sån där dag då allt gick som det skulle. Visningarna flöt på bra och jag fick med mig trevliga besökare i alla grupperna. Extra roligt blev det att det blev som en stafettlöpning. Några som var med mig på första visningen såg till att vara med på min andra visning och några där förhörde sig om när jag skulle ha nästa visning och dök upp där och så vidare hela dagen. Några återkom ett par gånger för att få veta vilka visningar jag skulle ha i helgen också. Tyvärr fick jag då meddela dem att jag är ledig i helgen och inte kommer att ha några visningar alls. Och som pricken över i:et fick jag vidarebefordrat ett mail som en besökare skickat till tjifen där hon tackade för mina visningar (hon var en av dem som var med i stafetten). Kan jag annat än vara glad efter en sån dag? Ännu gladare blir jag i ärlighetens namn för min lediga helg.

Inga kommentarer: