onsdag 12 maj 2010

Rolig och orolig post

Tänk så olika man kan reagera på olika sorters post man har glömt bort.

Orolig post är när man får inkassokrav för nån räkning man har lyckats förtränga.

Desto gladare blir man över sådan post som jag fick idag. Två paket. Extra roligt blir det när man har glömt bort att man har beställt dem.

Idag fick jag hem dvd:n med sista avsnittet av Helt hysteriskt. Jag har inte sett det, och har väl i ärlighetens namn inte så höga förväntningar. Sista säsongen var helt klart den svagaste. Men det är Helt hysteriskt, och då måste jag se den.

Dessutom fick jag hem Rufus Wainwrights senaste album All days are nights: Songs for Lulu. Den har jag redan lyssnat på flera gånger på Spotify, men jag är gammalmodig och vill ha de fysiska skivorna.

Jag vet knappt vad jag ska börja med!

Inga kommentarer: