söndag 9 maj 2010

Aldrig får man vara ensam om nåt

En av de främsta anledningarna till att jag överhuvudtaget bläddrar i DN:s ekonomidel är journalisten Jonas Leijonhufvud. Där har ni en riktig kaka! Dessutom har jag kunnat inbilla mig att han bara är min, för ekonomijournalister är det väl inte så många som trånar efter.

Men nu, efter att ha varit kom-i-form-försöksperson i DN Söndag och med egen träningsblogg har fler fått upp ögonen för honom och Tidningen S har utsett honom till en av Sveriges hetaste singlar. Fotot de har valt på bilden här ovan (med orange tröja och solglasögon) är inte den bästa. Där ser han ut som en strandraggare. Hellre då hans ostajlade bilder från träningsbloggen. Som de här:


Det ska ni bara ha klart för er, jag kommer att kämpa för honom. Så kom an, bara!

Inga kommentarer: