tisdag 4 maj 2010

Morgonhumör

Det där med att gå upp tidigt på morgnarna är inte min grej. Och när jag blir uppkörd för tidigt brukar jag vara ganska hatisk mot hela världen. I morse ringde klockan 0545. 0730 skulle jag vara på plats för att ha ett möte. På vespan satt jag och hatade de där j-arna som nödvändigtvis måste komma så tidigt. Och inte lär de vara i tid heller! Jag kommer att få sitta och vänta på dem hur länge som helst. Fy fan!

När jag klev in till vakterna satt personerna redan och väntade på mig och då tänkte jag "menvaihelvete! De sa ju 0730! Varför kommer de redan nu? Jag har inte hunnit göra mig i ordning eller nånting. Att man aldrig kan lita på folk!" Till saken hör att jag kom fram när klockan var 0720...

Fast när jag hade vaknat till så tyckte jag nog att de var ganska trevliga, trots allt. Så ser det ut i mitt huvud alldeles för tidigt på morgnarna.

Inga kommentarer: