torsdag 13 maj 2010

Det perfekta middagsprogrammet?

På Discovery går serien Dirty Jobs, där Mike Rowe åker USA runt och provar på alla de där smutsiga och äckliga jobben som vanliga människor inte skulle drömma om att prova. Jag har tyckt att det låter som ett roligt program, men eftersom jag inte har Discovery kan jag inte se det.

Nu har nian börjat visa den serien under det svenska namnet Skitiga jobb, och jag tycker att det är ganska trevligt. Mike Rowe har en humoristisk ton som jag gillar, och att det fanns så många jobb som man är glad att man slipper trodde jag inte.

Däremot verkar det som att jag har lite svårt att inse att det inte är programmet jag bör titta på när jag äter middag. Närbilder på innehållet i latriner innan tömning kanske inte är vad man vill ha samtidigt som man äter sin ärtsoppa...

1 kommentar:

Primula sa...

Inte så cool å sexy.
Han får bo kvar i junaited stejts ov amerika