fredag 7 maj 2010

Dagens bildgåta

Klarar ni inte den här blir jag arg!

1697

4 kommentarer:

Fru Ann sa...

JAG borde ha klarat detta men nu är jag sjuk och klarar ingenting...

Knallhatten sa...

Jag kan säga så mycket att det inte är du i bakgrunden, fru Ann!

Fru Ann sa...

Nej så sjuk... är jag inte att jag håller på att gå upp i rök... Men att vara född på stora brANNddagen har gjort att jag alltid haft ett brinnANNande intresse för både det gamla och det nya slottet...Febern har dessutom avtagit så nu brinner jag enbart för att komma tillbaka och arbeta förhoppningsvis redANN i morgon!

Knallhatten sa...

På eftermiddagen 7 maj 1697 började Stockholms slott att brinna. Dagen efter var slottet totalförstört.

Om det verkligen var en Balrog som orsakade branden har aldrig blivit helt klarlagt...