fredag 9 juli 2010

I valet och kvalet

Semestern närmar sig med stormsteg och jag har tänkt åka ner en andra sväng till Ugglarp. Nu är bara den stora frågan hur jag ska ta mig dit.

Det var onekligen väldigt, väldigt roligt att åka dit ner med Ben, och jag skulle gärna göra om det. Å andra sidan går det åt fyra dagar till restid då (två dagar ner och lika många upp), om jag inte dessutom tänker se sevärdheter på vägen. Då blir det ytterligare en dag som går åt.

Dessutom känns det lite som att jag har provat på den resan nu, och om jag skulle göra den så skulle det vara nåt mer som sker. Att göra en lite längre resa och bara åka runt och titta på saker skulle vara jättekul. Fast då vill jag gärna åka tillsammans med nån annan. Jag vill ju ha nån att prata med också.

Ack, ständigt dessa val! Nå, jag har ju nästan två veckor på mig att bestämma mig.

1 kommentar:

Primula sa...

Jag föreslår tåget så att du kan bada på den rätta sidan av Sverige och få ett riktigt salt dopp.