fredag 9 april 2010

Spegel, spegel på väggen där

Vid Wodehouse-läsningen lyckades Christinas enorma valp Albert välta en gammal spegel som stod lutad mot väggen och den gick sönder. Christina var vänlig nog att erbjuda sig att få spegeln reparerad och idag fick jag tillbaks den.

Jag kan säga så här, den var inte den lättaste att ta med sig på Ben. Den var större än jag trodde.

Nu är den i alla fall hemma. Jag ska bara bestämma var den ska hänga (det var därför den stod på golvet när den gick sönder). Men håll med om att den blev riktigt snygg där jag hängde den för att ta bilden (eller är det bara på grund av modellen i spegeln?). Frågan är bara var jag ska hänga Hoppe-tavlan om jag nu låter spegeln hänga kvar. Håhåjaja, beslut beslut...

1 kommentar:

Primula sa...

Kanske bredvid gröna kakelugnen kan spegeln hänga????