onsdag 9 januari 2013

Föredragsseriens biljetter släppta

Idag släpptes biljetterna till Slottets föredragsserie och telefonerna gick varma på bokningen. Flera av föreläsningarna sålde slut på bara några minuter och med blossande kinder kan jag meddela att om ni hade tänkt komma och klättra i Riddarholmskyrkans torn med mig så är det för sent. Min föreläsning var en av dem som sålde slut först. Återigen tänker jag inte säga att det har något att göra med det faktum att det var en av de föredrag som vi släppte färst biljetter till - det får onda tungor sprida vidare!

Men misströsta inte, det finns fortfarande många andra intressanta föredrag att komma och lyssna på. Mina Ulriksdalsdramatiseringar finns det ännu gott om platser till. Flera av de andra föreläsningarna ska jag själv försöka få möjlighet att vara med på. Hela programmet hittar ni fortfarande på kungahusets hemsida.

Inga kommentarer: