onsdag 18 mars 2009

Oh, att få lägra Ben igen!


Igår var det vackert väder, och då tänkte jag att jag skulle ta och plocka fram vespan, kallad Ben, idag. Men så när jag kliver upp och tittar på vädret så är det gråkallt och regnigt. Och första dagen med Ben vill jag inte åka runt i regnet, så han fick stå kvar i förrådet en dag till. När jag sedan klev ut från slottet på eftermiddagen sken solen och det var relativt varmt. Det gav lite förhoppningar om att jag i morgon ska kunna plocka fram honom. Fast då är det i och för sig slottssprinten, så det är väl svårt att ta sig fram i Gamla stan per vespa. Är det inte det ena så är det det andra...

3 kommentarer:

Anonym sa...

Nämen vilken sötnos du har på bönpallen!

Anonym sa...

när jag postade förra inlägget ville bloggen att jag skulle bokstavsbekräfta att jag inte är spam. bokstäverna bildade "ordet" nexualit. Vad kan det vara tro?

Knallhatten sa...

Ja, eftersom det var du som fick det ordet så måste det vara nåt snuskigt. Till och med Internet känner dig! ;-)