tisdag 31 mars 2009

Jävla Martin Timell!


Jag har de senaste dagarna haft ett flertal tekniker här hemma för att ta hand om sånt som är trasigt och fel i min lägenhet. Senast idag hade jag både elektriker och snickare här. När jag har visat dem vad som har varit fel har de alla utbrustit i "men vafan är det här?!" varefter de tittat anklagande på mig och sagt "har du gjort det här själv?". Varje gång har jag ärligt kunnat säga att det inte är jag, utan de förra hyresgästerna. De var tydligen ena riktiga hemmafixare, så i varje rum är det nåt som är vint, skevt eller trasigt. De verkar ha varit av åsikten "men om Martin Timell klarar av det ska väl jag också lyckas", och då blir det felkopplade armaturer, droppande kranar och sneda kakelgolv. För att inte tala om jättehålen jag har i väggarna i VARENDA rum!

Måtte fanen ta Martin Timell och hans fixarprogram!

Okej, det kanske inte är exakt hans fel att de förra hyresgästerna är klantar. Men i alla fall!

1 kommentar:

Abolin sa...

Kan säga en sak som stämmer in på ditt inlägg om Timell. Byggnads är inte helt glada i hans jäkla påhitt och kommentarer om at "det här kan vem somhelst göra". bara inse att man ska inte hålla på med massa ombyggnationer om man aldrig hållit en hammare i handen. Antingen går det åt fanders under bygget eller så uppdagades det som i ditt fall i efterhand.