tisdag 9 oktober 2012

Avklarad föreläsning!

Med två veckors förskjutning lyckades jag idag genomföra mitt Nyfiken på-seminarium i Riddarholmskyrkan. Det var sju personer som valde att återkomma idag istället för att vara med på den där halvvisningen som jag genomförde viskande med min obefintliga röst. Och precis som förra gången hade jag benäget bistånd av Kristina och Eric.

Jag ska inte säga att de som kom idag fick ut mer än de som stannade kvar - det blev två helt olika visningar, men nog kändes det som att de som kom idag var rejält taggade. Jag blev fullkomligt bombarderad med frågor om kyrkan. Jag hade kunnat prata än - vilket i och för sig inte borde förvåna nån som känner till mina visningar - men i lite mer än en timme klättrade vi runt bland de hemliga rummen i kyrkan. Förhoppningsvis kommer jag att få göra något liknande någon mer gång.

1 kommentar:

AM sa...

Hur kunde ni bara - motstå frestelsen / avstå från att klättra ända upp till toppen?!