tisdag 29 maj 2012

Sommaren har börjat


Sommarens första besök på Rosendal är härmed avklarat. Och när jag säger första så menar jag verkligen det. Jag hade en bokad visning som egentligen skulle ha varit igår, men den fick flyttas fram en dag då slottet så sent som igår inte var helt iordningställt för att ta emot grupper. Men nu är sommaren här och det var så behagligt att vara tillbaks ute i grönskan. Tyvärr kommer jag inte att ha så väldigt många pass där ute den här sommaren. Jag har bara ett par veckor inplanerade i slutet av augusti. Hoppas bara att jag får några bokade visningar som gör att jag får åka ut emellanåt!


1 kommentar:

Fru Ann sa...

Å Rosornas Dal är väl lika fint som Körsbärsdalen...Absolut en dal i Astrid Lindgrens fantastiska värld... För oss, som hon själv uttryckte sig gentemot mig... oss världsmedborgare...