lördag 19 maj 2012

Busy, busy, busy!

Det har varit lite si och så med uppdateringen den här veckan. Det finns det all anledning till - för det första har vi övergått till sommartid på slottet och helt plötsligt är mina dagar fulla av jobb. Till råga på allt har dessutom mina kvällar varit fulla av aktiviteter. Jag har mest bara kommit hem för att byta kläder och sova känns det som.


 

I tisdags bjöd fru Ann på visning och mingel på Stadshuset, i onsdags var vi på Operan och kollade på Triple Excellence - eller Triple & Touch som fru Ann döpte det till och igår var jag på släktmiddag. Nu ikväll var jag tydligen helt slut. Jag kom hem från jobbet och satte mig vid datorn för att kolla posten och somnade! Egentligen skulle jag ha gått och kollat när Petter och Star Pilots uppträdde, men tyvärr har jag inte orken till det. Har varit helt zombiefierad hela kvällen. Lika bra att stanna hemma och vila, för i morgon ska jag ut till Vaxholm och fira Kristina på födelsedagen/inflyttningsdagen.

Inga kommentarer: