onsdag 6 oktober 2010

Parce que je le vaux bien

Precis som en annan Linda Rosing har jag idag varit ute och gjort av med pengar, "bara för att jag är värd det". Ett nytt duschdraperi, och ja det var väl på tiden. Jag tror att det är bortåt tio år sedan jag köpte mitt förra. Det kanske inte syns så väl på bilden, men det här passar dessutom bättre i färg till mitt badrum än det gamla blå.

När jag ändå var ute och shoppade så tog jag och köpte ett nytt påslakanset. I äkta satin, o la la! De hade inga underlakan som matchade, så jag får väl se vad jag har i gömmorna. Det är onekligen lite trevligt att kunna köpa lite nytt och snyggt ibland.

4 kommentarer:

Primula sa...

o´boy va snyggt. Det var du värd precis som ett snyggt duschdraperi. Som sagt ibland, vart 10:e år, önskar mig sig lite nytt. Man gläds med dig

Fru Ann sa...

SNYGGT! DRAPERI A LA STIG LINDBERG... U R WORTH IT!

Michael sa...

Var köpte du lakanen?

Knallhatten sa...

Både lakan och duschdraperi kommer från Åhléns.