torsdag 5 augusti 2010

Aguilera to the rescue

Jag satt och kollade igenom äldre inlägg här och hittade min recension av The Spirit. Hu, vad dålig den var! Men jag skrev också att Christina Aguileras version av Falling in love again under sluttexterna var riktigt bra.

Efter att ha sett filmen så försökte jag få tag i den låten, men den är inte släppt i Sverige. Ingenting på iTunes eller i fysisk form. På skivan med filmmusiken finns den inte med. Ytterst störande!

Till slut glömde jag bort det där (förträngde, kanske är rätt ord) förrän nu idag. Jag tog mig en titt till. Fortfarande inget på iTunes, inte heller något på Spotify, ingen fysisk skiva heller. Däremot hittade jag låten på YouTube, och där fanns också en länk att ladda ner låten. Så nu har jag den äntligen. Och den är så bra som jag minns den. Åtta minuter lång, men riktigt skön!

Inga kommentarer: