tisdag 31 augusti 2010

Kostymägaren Knallhatten

Här har jag gått och funderat på att jag skulle behöva en ny kostym, och kanske nån som är lite gråare än min svarta kostym. På Brothers har de en del snygga kostymer. Så igår går jag in på Tradera utan någon närmare tanke på att köpa något, och vad hittar jag där om inte en grå kostym från Brothers! Och den är i min storlek! Utropspris och Köp nu-pris 199 spänn. Bara att slå till. Så nu är jag ägare till en grå kostym och kan bli festens medelpunkt. När jag nu går på kostymfest.

2 kommentarer:

Fru Ann sa...

Dessa vackra plagg kan givetvis sitta på födelsedagsbarnet på den STORA sittanerochätamiddagen med familj och NÄRA vänner... När värmen tilltager tas kavajen givetvis av och vips är du vanligt casual... Skall du på kostymfest skall du givetvis ha maskeraddräkt!

Primula sa...

Ó´boy, ny kostym och grytstek med brunsås och pressgurka. Va´vi väntar på kalas. Hoppas du har en slips också. Va flott, din farve, preciss.