torsdag 12 augusti 2010

Burleskvarieté på Tyrol

Häromdagen skrev jag om de australiska akrobaterna som underhöll oss när fru Ann och jag var och fikade. Sedan pratade jag med Johan som berättade om andra australiska akrobater han sett i Kungsan. Många australiska akrobater blir det! Fast det verkar finnas en förklaring till det. Akrobaterna som Johan såg finns med i reklamen för den internationella varietéföreställningen La Clique, som uppträder i Stockholm den här veckan, och då kan man väl tänka sig att även "mina" akrobater gör det.

Det här verkar vara en föreställning för mig.  Lite biljetter finns det kvar till första spelperioden, som är den här veckan. Sedan återkommer de i september. Jag har lyckats få en bra biljett nu på söndag. De har fått bra kritik (läs Svd och DN här), så det här kommer att bli kul.


1 kommentar:

Fru Ann sa...

Är inte mannen strax innan slutet vår man...