tisdag 3 augusti 2010

Nya hösthatten?

Jag var inne på Solo i Västermalmsgallerian (jag hatar det namnet!) och där hittade jag den här hatten. Det är precis en sån jag har letat efter. Jag vill verkligen ha den. Och just av den anledningen vet jag inte om jag ska köpa den. Jag vet inte om jag passar i den, och när det är en sån här hatt som jag verkligen vill ha så vill jag ju passa i den också. Annars kommer jag bara att titta på den när den ligger där på hatthyllan och bli deprimerad. Knäppt, jag vet!

10 kommentarer:

Hanna sa...

Hatten du hade idag?? Me like

Knallhatten sa...

Nej nej, det var sommarhatten. Det här är en "riktig" hatt av klassiskt snitt.

Pia sa...

Om du inte köpt den och är tveksam - sov på saken! Den ser snygg ut men jag tror mej förstå din tvekan... Den borde gå att "trycka ner" lite mer... Fast allt klär en skönhet, non è vero? Baci!

Knallhatten sa...

Den fanns i större storlek, fast den kändes som att den var FÖR stor istället...

Pia sa...

Var det "bara" en känsla? Hur såg den ut på? Kan man (eller kvinna ;-)) lägga in en liten, liten utfyllnad innanför det - förmodligen - tjusiga bandet inuti hatten??? Så den sitter på plats...

Knallhatten sa...

Det satt ett urtjusigt svettband i hatten, så nånting kan man säkert lägga dit. Det var mest en känsla att det gick att vicka på hatten liten för mycket.

Pia sa...

Ja det är ju inte hatten man ska vicka på, så det kanske inte är Hatten för dej...

Primula sa...

Kanske en storlek större, Den är hur som snygg. Men som sagt lägg en utfyllnad runt svettremmen istället.

Håkan Steenberg sa...

Du passar i hatten - jag tycker du ska slå till och köpa den!

Primula sa...

Nej min vän, va flott! Det er din farve preciss.