onsdag 18 maj 2011

Kristen Wiig som brudtärna



Att Kristen Wiig är min stora favorit i Saturday night live är nog ingen överraskning. Hon har dessutom gjort en hel del biroller i filmer och alltid varit bra. Däremot blir jag lite orolig nu när hon gör huvudrollen i Bridesmaids, som hon också har skrivit. Allt för ofta har SNL-skådespelarnas filmförsök blivit pinsamt usla, och jag gillar henne för mycket för att vilja vara med om det.



Nu ger trailern intryck av att filmen är ganska rolig, jag skrattar inte högt men jag blir ändå intresserad av att se den. Att Judd Apatow har producerat ökar lusten aningen. De komedier han har gjort har vanligtvis varit sevärda. Det lär väl bli en direkt till dvd-historia här i Sverige, men jag ska nog ta och se den i alla fall.






Trailer till Bridesmaids [trailer 2] från rstvideos trailerarkiv.

Inga kommentarer: