lördag 17 november 2012

Efterlängtade premiärer

Det är lite kul när det är en premiär som man verkligen går och väntar efter, även om jag nu försöker tona ner förväntningarna så att jag inte ska bli besviken när det väl blir av. Extra roligt är det nu då när det är hela två premiärer som jag längtar efter.

Självklart längtar jag efter Hobbit. Jag räknar med att se den på premiären. Det enda jag hoppas på är att den även kommer att visas i 2D. Jag har ju avsvurit mig 3D-filmer, och vill inte behöva göra ett undantag för den här. Fast måste jag så måste jag...



Men den film som jag längtar efter än mer än Hobbit är Les Misérables - en av mina favoritmusikaler med massor av bra skådespelare och regisserad av Tom Hooper, som gjorde The King's speech. Kan bli hur bra som helst! Fast det såklart, jag har väldigt stora reservationer för Eponines frisyr. Känns inte alls som en gatflicka i 1800-talets Paris.


Inga kommentarer: