tisdag 27 december 2011

Edinas återkomst

Det var med viss tvekan som jag mottog informationen att det ska komma en ny omgång av Helt hysteriskt. I ärlighetens namn var den senaste säsongen inte särskilt rolig. Jag fnissade ett par gånger, men mer var det inte. Men eftersom jag älskar serien trots alla sina brister var jag ju tvungen att sätta mig och kolla det första av tre avsnitt, och alla mina farhågor kom på skam. Patsy och Edina är tillbaka i högform. Det var ett riktigt roligt första avsnitt, jag skrattade nästan oavbrutet. Särskilt roligt tyckte jag att det var när Edina trodde sig tala danska. Jag ser fram emot kvarvarande två avsnitt. Tyvärr får jag vänta på sista avsnittet ända till OS i London närmar sig. Andra avsnittet kommer dock så snart som nästa vecka.

Inga kommentarer: