lördag 10 september 2011

Månadens bokinköp

Lite böcker måste man unna sig emellanåt. När jag ser på önskelistan jag har på Bokus inser jag att det är väldigt mycket seriealbum av alla slag, fast några romaner finns det plats för också.


Den här gången blev det en en självbiografi av Tina Fey (30 Rock), ett seriealbum och en samling med skämtteckningar av Charles Addams (ni vet, Familjen Addams skapare). Tyvärr måste jag skicka tillbaks Bossy Pants, inte för att jag inte vill ha den utan för att jag köpt fel version. Inte vill jag ha en bok med så grova ord! Nej, alldeles normal storlek på bokstäverna vill jag ha. Det stod inte i beskrivningen att det var Large Print-utgåvan jag köpte. Så tillbaks med den så ska jag beställa den vanliga.


Jag har hunnit läsa Storybook love, och det måste jag säga - det är en serie som fortsätter att växa. Jag har de två tidigare delarna och jag blir bara med förtjust i serien för varje del jag läser.

Inga kommentarer: