onsdag 2 juni 2010

Dagens bildgåta

Landskamp?

455

5 kommentarer:

Primula sa...

Nya CLAAS ROLLANT 454/455 ...CLAAS lanserar en ny rundbalspress, ROLLANT 454/455, med balmått 1,25 x 1,20 m. Finns barai begränsad upplaga. Är det månne kön till denna visning i Sparta. Eller är det kön till Rufus W.
Annars tycker jag att det är fär svårt

Primula sa...

Nya CLAAS ROLLANT 454/455 ...CLAAS lanserar en ny rundbalspress, ROLLANT 454/455, med balmått 1,25 x 1,20 m. Finns barai begränsad upplaga. Är det månne kön till denna visning i Sparta. Eller är det kön till Rufus W.
Annars tycker jag att det är fär svårt

Unknown sa...

Greker som slåss med spartaner, höh? Annars vet jag inte

Fru Ann sa...

De enda jag tänker på är Kirk Douglas och Charlton Heston... Slaveri i kejsardömet ROM... Men exakt vet jag inte! Hell Caesar!

Knallhatten sa...

Usch, vilken hemsk vandal, där till vänster!

Denna dag intar Vandalerna Rom och inleder en två veckor lång skövling.