onsdag 5 oktober 2011

Äntligen Arrested Development

Nu kan det äntligen sägas - det kommer både en fjärde säsong och dessutom en biofilm av Arrested Development. Serien kommer att gå i tio avsnitt och börjar spelas in i sommar. Det här bekräftades av ensemblen som hade en återförening i New York nu i veckan. Dessutom twittrade både Will Arnett och Jason Bateman om det. Det hela arrangerades av The New Yorker som även sände hela mötet på nätet. Eftersom jag inte har haft nån ork att göra nånting så tog jag och kollade på hela mötet igår. En och en halv timme med roliga fakta och anekdoter från hela ensemblen, allt från casting till favoritscener och dito gästskådespelare (Bob Loblaw var de flestas favorit). Det hela avslutade med att alla fick göra sin version av kycklingar. Fantastiskt roligt! Om man blir vän med New Yorker på Fejjilifejjan så får man tillgång till det mötet. Jag blev så exalterad att jag var tvungen att plocka fram mina dvd:er. Jag fattar inte att det finns folk som inte gillar den här serien. Den är bäst nånsin!

1 kommentar:

Läder Nunnan sa...

tror alltid att det handlar om den där hip hop-gruppen som var så populära på 90 talet och blir förvirrad (som att fuck the police med nwa inte handlar om gruppen med sting i, svårt att ta till sig)